Халықаралық және тұрақты туризм саласындағы жетекші, зерттеу, жобалау, туризм индустриясы үшін сараптамалық қызмет, қонақжайлылық және бәсекеге қабілетті кәсіби құзыреттілік және белсенді азаматтығы бар қызметтер саласындағы жоғары білікті шеберлерді дайындау.
Туризм
7M11161
Экономика және бизнес
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздері-әр түрлі ұғымдармен, басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен танысу. Басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы. Ұжымның құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, топтағы тұлғааралық қатынастар. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс басқару процесін зерттеудің ұйымдастырушылық элементтерінен, коммуникациялардан және шешім қабылдаудан, жоспарлау , ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, команда жұмысы және көшбасшылық сияқты басқару функцияларынан, сондай-ақ өндіріс, маркетинг, қаржы, персоналды басқару сияқты ұйымда түрлі функционалдық бөлімдерді оқытудан тұрады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Кәсіби саладағы міндеттерді шешу үшін туризм экономикасының ғылыми негіздері мен практикасы саласында білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Туризмдегі экономикалық қызметтің терминологиялық негіздері мен тұжырымдамалары; туризм экономикасының әсер ету факторлары/ерекшеліктері; макр-, мезо, микродеңгейдегі Туризм экономикасы; негізгі проблемалар және оларды шешу жолдары зерделенетін болады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ магистрдің кәсіби қызметінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары аясында коммуникативтік құзіреттіліктің құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін күнделікті сөйлеу және мамандық тілін практикалық меңгеру үшін бакалавриатта алған біліктер мен дағдыларды тереңдету және дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-халықаралық туризмді дамыту үшін рекреациялық ресурстарды экономикалық бағалау қабілетін қалыптастыру. Эорр теориясы мен әдіснамасы; типология, жіктеу, ЭОРР түрлері; ЭОРР процесі; әдістері, технологиялары, техникасы, ЭОРР тәсілдері; ЭОРР практикалық тәжірибесі зерттелетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-тұрақты туризмге қол жеткізу үшін туристік бизнестің қазіргі заманғы технологияларын пайдалану және біріктіру қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: технологиялық сүйемелдеу тұрғысынан турбизнес ерекшеліктері; турбизнес технологиялық сүйемелдеудің ғылыми негіздері мен практикасы; қызмет көрсету сапасының жоғары стандарттары жағдайында турбизнес технологиялық сүйемелдеудің тиімділігіне қол жеткізу, мазмұны, жоспарлау, ұйымдастыру, басқару, бақылау, бағдарламалық құрамдас бөлігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-туризм кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін талдау қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: ТҚБҚ теориялық/әдіснамалық негіздерінің кешені; туристік қызметтердің/кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі және оған әсер ететін жағдайлар/факторлар/өзгерістер; бағалау резервтері, принциптері/әдістері, ТҚБҚ басқару макро және микродеңгейлерінде реттеу шаралары; ТҚБҚ арттыру және қамтамасыз ету бағыттары/тетіктері; ТҚБҚ қамтамасыз етудің практикалық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-халықаралық туризмде сұранысты ынталандырудың инновациялық әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: АМСЖ ғылыми негіздері; АМСЖ модельдері, нысандары, құрылымы; АМСЖ қолдану тәжірибесі; туристік өнімге/қызметтерге сұранысты құру/ынталандыру жөніндегі қызметті жоспарлау/іске асыру; АМСЖ қолдану және басқару траекториялары/тетіктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлттық және аймақтық деңгейде туризмде жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: жай-күйі, даму үрдістері; нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету; иерархияның тәсілдері мен модельдері, ұлттық және өңірлік туристік нарықтардың ерекшелігін ескере отырып, құрылымы мен оң тәжірибесі; институционалдық қолдауды ұйымдастыру және түзету іс-шараларын, қаржылық, инвестициялық және басқа да сүйемелдеуді әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-туристік индустрияның(ТИ) өзгерістеріне бейімделу мен динамикасын тиімді бақылаудың ерекше құралы ретінде маркетингтік зерттеулердің арнайы саласына қабілеттілікті қалыптастыру. Зерттелетін болады: тарих, тәжірибе, әдіснама, әдістер, зерттеу технологиялары, нәтижелерді талдау/бағалау, шешім қабылдау процесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-халықаралық туризм және қонақжайлылық саласында жұмыс істейтін кәсіпорындардың қызметінде бизнес-жоспарлауды қолдану үшін қабілеттерді қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: ғылыми негіздер мен терминологиялық аппарат; Туризмдегі бизнес-жоспарлаудың ерекшеліктері, әдістері, түрлері; туристік кәсіпорындар қызметін бизнес-жоспарлаудың бағдарламалық құралдары; кәсіпкерлік идеяларды бизнес-жоспарлау және іске асыру практикасы; туристік кәсіпорындар қызметін бизнес-жоспарлау саласындағы құрылым, кезеңдер, жұмыстар.
Тәжрибелік қорғау
Эксперименттік деректерді талдау және өңдеу әдістерін игеру. Ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, магистрлік жоба тақырыбы бойынша эксперименттік жұмыстар жүргізу. Эксперименттік деректерді статистикалық өңдеу, олардың сенімділігі туралы қорытындылар, талдау. Практика бойынша есепті ресімдеу, өндірістік практика нәтижелерін жариялау және таныстыру.