Бағдарламалық инженерия
7M06103
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері-әр түрлі ұғымдармен, басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен танысу. Басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы. Ұжымның құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, топтағы тұлғааралық қатынастар. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым тарихы мен философиясының пәні мен принциптері; Ғылым тарихы мен философиясының жалпы модельдері; Ғылым тарихы мен философиясының негізгі даму кезеңдері, ғылым тарихы мен философиясының қазіргі заманғы тұжырымдамалары. Ғылыми танымның принциптері мен әдістері, жаратылыстану, әлеуметтік, қолданбалы ғылымдардағы жалпы ғылыми және жеке зерттеу әдістері, ғылыми зерттеулердің логикасы мен әдістемесі.<br/> Ғылым мен ғылыми қызметтің әлеуметтік-этикалық аспектілері, ғалымның әлеуметтік жауапкершілігі мәселелері және оны жүзеге асыру формалары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары оқу орындарының педагогикасының тұжырымдамасы. Педагогика ғылымдары жүйесіндегі жоғары оқу орны педагогикасының орны. Жоғары білім беру дамуының тарихи аспектілері. Педагогика әдістемесі туралы түсінік. Педагогиканың әдістемелік принциптері. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің құрылымы, логикасы және әдістері. Жоғары оқу орнындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын негізгі талаптар. Жоғары оқу орындарының дидактикасы. Жоғары оқу орнындағы оқу үрдісі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жүйе, жүйе элементі және жүйелерді модельдеу. Модель түрлері, кәсіпорындарды, ұйымдарды басқарудың құрылымдық схемалары. Оңтайландыру және математикалық бағдарламалау әдістері және оларды сипаттау. Ақпараттық, ситуациялық, ұйымдастырушылық -функционалдық, ақпараттық-құндық талдаудың міндеттері. Үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу. Үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу әдістерінің жіктелуі. Берілген үлестіру заңдары бар бір өлшемді кездейсоқ шамаларды модельдеу әдістері. Параметрлерді талдау жүйелерін модельдеудің жалпы схемасы. Ресурстарды бөлу тиімділігін талдау және бағалау әдістері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша дыбысталған шет тілдік сөйлеуден алынған ақпаратты түсіндіру. Мамандық бойынша ғылыми-техникалық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ немесе орыс тіліне аудару. Мамандық бойынша қазақ немесе орыс мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде беру (ауызша рефераттау). Шет тіліндегі конференцияларда ғылыми мақалалар жазу және ғылыми баяндамалармен сөз сөйлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көп санды статистикалық талдау және сандық емес ақпаратты талдау әдістері. Қарапайым статистикалық сипаттамалар. Қалыпты қалыпқа келтіру. Сандық емес мәліметтерді цифрлау. Көпөлшемді статистикалық әдістер бөлімінің тақырыбы мен мазмұны. Экономика, менеджмент, қаржы, әлеуметтік ғылымдардағы көп өлшемді статистикалық әдістердің рөлі мен мәні: негізгі міндеттерді айқындау, тәжірибелік қолдану мысалдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алгоритмдерді талдау, алгоритмдерді құру. Алгоритмдерді талдаудың математикалық негіздері. Үйінді көмегімен сұрыптау. Жылдам сұрыптау. Сызықтық уақыт бойынша сұрыптау. Динамикалық бағдарламалау. Ашкөз Алгоритмдер. Параллель есептеу алгоритмдері және графтар теориясының міндеттері. NP-толық тапсырмалар. Ақпараттық құрылымдарды өңдеу әдістері мен алгоритмдері, алгоритмдердің күрделілігін талдау әдістері. Практикалық есептерді шешу үшін тиімді алгоритмдерді әзірлеу және талдау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ДҚБЖ жұмысының талдауы мен принциптеріне ғылыми көзқарас, деректерді талдауға бағытталған жүйелерді құрудың негізгі принциптері; деректерді шығарудың заманауи технологиялары; сақтау қоймаларын құру үшін қолданылатын мәліметтер модельдері; деректер қоймасы негізінде жүйелерді құру ерекшеліктері; OLAP негізгі принциптері; деректерді іздеу әдістерінің мақсаты мен қолданылу аясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
WEB-бағдарламалауды қолдану; бағдарламалық пакеттерді жобалау; бағдарламалық пакеттерді әзірлеу принциптері; архитектурасы және таратылған тәсіл принциптері, WEB бағдарламалау негізінде қолданбалы бағдарламаларды құру талаптары мен критерийлері; әртүрлі бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, WEB-тораптар мен парақтарды құру және жүргізу қағидалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім берудегі зерттеу қызметі әдіснамасының негіздері. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Ғылыми зерттеудің құралдары мен әдістері. Университеттегі ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқару. Ғылыми зерттеу тақырыбын және оның құрылымын таңдау. Ғылыми жұмысты тестілеу және зерттеудің негізгі нәтижелерін жариялау. Рецензияланған журналдарда ғылыми мақалаларды дайындаудың ерекшелігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Жаңа ақпараттық технологиялар және жасанды Интеллект". Компьютерлік бағдарламалық жасақтаманың дәстүрлі құралдары және ЖИ жүйелері. ЖИ бойынша зерттеулердің міндеттері. Адамның интеллектуалды белсенділігі және ЖИ. ЖИ жүйелерін дамытудың эксперименттік және эволюциялық сипаты, Бағдарламалық жасақтамаға қойылатын талаптар. ЖИ есептеріне арналған бағдарламалау тілдері. ЛИСП, планер, Пролог тілдері. Мемлекеттік кеңістіктегі есептерді ұсыну. Шешім іздеу стратегиялары: соқыр және эвристикалық; Тікелей, кері және екі бағытты; иерархиялық іздеу. Тапсырмаларды азайту. GPS бағдарламасы. Ойын ағаштарынан іздеу: ойын ағашы, минимакс процедурасы, альфа-бета процедурасы. Іс-әрекеттерді жоспарлау: иерархиялық емес, иерархиялық, өзара әрекеттесетін қосалқы мақсаттармен. Роботтар және жасанды интеллект.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс сервистік-бағдарланған есептеулер мен бұлттық қолданбаларды пайдалана отырып, кең ауқымды бөлінген бағдарламалық жүйені құру технологиялары мен әдістерін қамтиды. Веб стандарттарына, интерактивтілікке және дизайнға бағытталған озық технологияларды терең зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Есептеу кластерлерін құрудың қарапайым схемасы. Кластердің мультипроцессорлық түйінінде есептеулерді ұйымдастыру. Таратылған жады бар компьютерлік модельге арналған бағдарламаларды әзірлеу. Гетерогенді есептеу жүйелері үшін параллель бағдарламаларды жасау ерекшеліктері. Есептеу жүйелерінің түйіндерін есептеу жүктемесін динамикалық теңдестіру әдістері. Есептеулердің сенімділігін қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары өнімді есептеулердің негіздері: өнімділіктің критериалды параметрлері және есептеу техникасының даму барысындағы олардың динамикасы, параллелизация, аппараттық-бағдарламалық өңдеу. Функцияларды жүзеге асырудың жоғары жылдамдықты әдістері: эквивалентті түрлендірулерге негізделген әдістер, көпмүшелік жуықтау, бекітілген нүкте арифметикасын қолдану және кестелік-алгоритмдік әдістер. Параллель есептеулер: параллель процестердің формальды модельдері, параллель бағдарламалау технологиялары, параллельді-параллель формалар, есептеу математикасының әдістерін параллель жүзеге асыру. Жоғары өнімді процессорлардың микроархитектурасы: векторлық-конвейерлік сәулет, MPP, SMP, NUMA, кластерлер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Суреттерді тіркеу және кодтау. Суретті өңдеудің математикалық әдістері. Суреттерді түрлендіру және олардың негізінде өңдеу. Суреттерді сегменттеу әдістері. Эволюциялық алгоритмдер мен анық емес логиканы қолдану негізінде суреттерді өңдеу. Нейрондық желілерді, Фурье түрлендірулерін және толқындарды түрлендіруді бірлесіп қолдану негізінде суреттерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық жүйелердің ақпаратын қорғау мәселесін шешу. Ақпаратты қорғау құралдарының классификациясы. Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау құралдарының тиімділігін бағалау принциптері мен әдістері. IP қорғау объектілерінің классификациясы. Ақпараттық жүйелер ақпаратын қорғаудың техникалық және бағдарламалық құралдары. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық құралдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Компьютерлік жүйелер мен желілердегі ақпаратты қорғаудың заманауи құралдарының принциптері мен әдістері. Ақпаратқа шабуылдың негізгі түрлері мен көздері. Қорғаудың негізгі компоненттері. Аппараттық әдістер. Пайдаланушылар мен процестерді анықтау. Бағдарламалар мен мәліметтерді криптографиялық қорғау. Симметриялық және симметриялы емес пернелер. Файл көшірмелерін қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Статистиканың әдістері мен міндеттері; ағымдағы статистикалық есептіліктің нысандары мен түрлерін; негізгі пайымдаулар, машиналық оқытудың әдістері мен мәселелері, сәйкес машиналық оқыту үлгілері, метрикалық машиналық оқыту үлгілері немесе ықтималдық машиналық оқыту үлгілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Статистиканың әдістері мен міндеттері; ағымдағы статистикалық есептіліктің нысандары мен түрлерін; негізгі пайымдаулар, машиналық оқытудың әдістері мен мәселелері, сәйкес машиналық оқыту үлгілері, метрикалық машиналық оқыту үлгілері немесе ықтималдық машиналық оқыту үлгілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Нейрондық желілер және олардың қосымшалары" пәнінің мақсаты-ақпараттық жүйелердегі нейрондық желілерді қолдана отырып деректерді өңдеу жүйелерін құрудың және практикалық қолданудың теориялық негіздерін зерттеу, студенттерді нейрондық желілерді қолдана отырып деректерді өңдеуді жүзеге асырудың принциптері, әдістері мен құралдары туралы жүйелі түсініктерге үйрету, оларды жобалау мен пайдалануға қажетті ақпараттық жүйелердегі нейрондық желілерді қолдана отырып деректерді өңдеудің практикалық дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұғымдар мен анықтамалар: тәжірибе, эксперимент жоспары, экспериментті жоспарлау, экспериментті жоспарлау мақсаты. Зерттеудің әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын жоспарлаудың негізгі әдістері. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің әдістемесін, жұмыс жоспарын және бағдарламасын әзірлеу. Натуралық эксперимент қою. Зерттелетін процестерді математикалық модельдеу негіздері. Бөлшектерді өңдеу процесін компьютерлік модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кейбір кәсіби және тұрмыстық функцияларды қабылдайтын адамның жеке цифрлық егіздерінің бағдарламалық және визуалды үлгілерін жасау. Аватар адам үшін барлық компьютерлік манипуляцияларды орындай алады, ал өзі шығармашылық тапсырмалармен айналысады. Немесе, егер адамға қандай да бір мемлекеттік қызмет түрі қажет болса, ол бұған уақыт жұмсамайды, бірақ цифрлық аватардың мүмкіндіктерін пайдаланады. Сандық аватар цифрлық шындықтағы әрбір адамның толыққанды өкілі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бастапқы (сапалық) және түбегейлі (сандық) қалаулар туралы түсінік, эмпирикалық жүйе. Субъективті өлшемдердің әдіснамалық мәселелері: өлшеу, бірегейлік, жеткіліктілік. Шкалалардың жіктелуі. Көптеген критерийлер бойынша шешім қабылдау. Тәуекел жағдайында шешім қабылдау. Белгісіздік жағдайында шешім қабылдау.
Тәжрибелік қорғау
Кәсіби полиграфиялық, баспа, тігін және компьютерлік жабдықтарды пайдалануды, эксперименттік деректерді талдау және өңдеу әдістерін игеру. Диссертация тақырыбы бойынша ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып эксперименттік жұмыстар жүргізу. Эксперименттік деректерді статистикалық өңдеу, олардың сенімділігі туралы қорытындылар, талдау. Тәжірибе бойынша есеп беру, зерттеу нәтижелерін жариялау және ұсыну.
Тәжрибелік қорғау
Оқыту мен оқыту әдістемесінің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Магистранттар жоғары оқу орнының қалауы бойынша бакалавриатта сабақ өткізуге тартылады.