Халықаралық кеңістікте бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етуге қабілетті терең кәсіби біліктілігі бар сән дизайны мен графикалық дизайн саласында жоғары білікті мамандар даярлау
Дизайн
6B02101
Дизайн, текстиль және киім технологиялары
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
50 (Каз.) 50 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
АКТ дамуы: негізгі бағыттары. АКТ саласындағы стандарттау. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Мәліметтер базасы жүйелері. SQL негіздері. Желілер және телекоммуникациялар. Стек протоколдары: TCP/IP, OSI. IP адрестеу. DHCP протоколы. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялары. DNS қызметі. Веб-технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. мультимедиялық технологиялар. Заттардың интернеті. Үлкен деректер. Блокчейн технологиясы. Электрондық технологиялар. Электронды бизнес. E-learning. Кәсіби саладағы ақпараттық технологиялар. АКТ-ның даму перспективалары.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстандық қоғамды модернизациялау мәтінінде олардың рөлінде мәдени, саяси, әлеуметтік психологиялық институттардың ерекшеліктері. Қазақстандық қоғамның этикалық нормалары және құқықтық, мәдени, іскерлік, қоғамдық құндылықтар жүйесі. Қоғамды зерттеу типтерінің стратегиясы және нақты мәселелерді талдауға арналған әдістеме. Қоғамдағы жанжалды жағдайларды шешу бағдарламалары. Қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтары және толеранттылығы, өзара түсіністігі басымдықтарындағы азаматтық ұстаным.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулықты сақтау және оңтайлы кәсіби жұмысқа қабілеттілікті қолдау үшін өмірлік маңызды дене қасиеттерін дамытудағы дене шынықтыру мен спорттың рөлі. Денсаулықты нығайту, ағзаның еңбек қызметінің қолайсыз факторларының әсеріне төзімділігін арттыру және шынықтыру. Тәртіпті, жолдастық өзара көмек, психикалық төзімділікті, мақсаткерлікті, бастамашылдықты тәрбиелеу. Негізгі қозғалыс сапасын дамыту және жетілдіру – төзімділік, күш, жылдамдық, ептілік, икемділік.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Композиция заңдары, элементтері, композиция құралдары. Композицияны құру, өткен ғасырлар шеберлерінің көркем жұмыстарын талдау, композицияны құру туралы білімін растау. Графикалық өрнектің тәсілдерін және беру құралдарын меңгеру. Дизайндағы ортаны концептуалды ұғынудың дәстүрлі және қазіргі заманғы принциптері, оларды жобалық міндеттерді шешу үшін қолдану ерекшеліктері. Қазіргі заманғы дизайнерлік жұмыстарды талдау.
12
Дипломдық жұмыс
Студенттің білім беру бағдарламасының профиліне сәйкес келетін өзекті мәселені өз бетінше зерттеу нәтижелерін жалпылау болып табылатын бітіру жұмысы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән CorelDraw бағдарламасында оқуды қарастырады, ол дизайнердің жобалау қызметінде заманауи үрдістерді ескере отырып, фирмалық стиль, жарнама, костюм дизайны және т.б. элементтерді жүзеге асыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби мәтіндердің стильдік және жанрлық ерекшеліктері. Тілдік құралдарды қарым-қатынас және танымдық міндеттерді шешу үшін лексикалық, грамматикалық білімді, ниет-тілектерді білдірудің прагматикалық құралдары негізінде қолдану. Тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне, сертификациялық талаптарға сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы тілдік талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби мәтіндердің стильдік және жанрлық ерекшеліктері. Тілдік құралдарды қарым-қатынас және танымдық міндеттерді шешу үшін лексикалық, грамматикалық білімді, ниет-тілектерді білдірудің прагматикалық құралдары негізінде қолдану. Тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне, сертификациялық талаптарға сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы тілдік талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби мәтіндердің стильдік және жанрлық ерекшеліктері. Тілдік құралдарды қарым-қатынас және танымдық міндеттерді шешу үшін лексикалық, грамматикалық білімді, ниет-тілектерді білдірудің прагматикалық құралдары негізінде қолдану. Тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне, сертификациялық талаптарға сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы тілдік талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби мәтіндердің стильдік және жанрлық ерекшеліктері. Тілдік құралдарды қарым-қатынас және танымдық міндеттерді шешу үшін лексикалық, грамматикалық білімді, ниет-тілектерді білдірудің прагматикалық құралдары негізінде қолдану. Тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне, сертификациялық талаптарға сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы тілдік талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби мәтіндердің стильдік және жанрлық ерекшеліктері. Тілдік құралдарды қарым-қатынас және танымдық міндеттерді шешу үшін лексикалық, грамматикалық білімді, ниет-тілектерді білдірудің прагматикалық құралдары негізінде қолдану. Тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне, сертификациялық талаптарға сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы тілдік талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби мәтіндердің стильдік және жанрлық ерекшеліктері. Тілдік құралдарды қарым-қатынас және танымдық міндеттерді шешу үшін лексикалық, грамматикалық білімді, ниет-тілектерді білдірудің прагматикалық құралдары негізінде қолдану. Тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне, сертификациялық талаптарға сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы тілдік талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасуының негізгі кезеңдері. Сыни талдау арқылы адамзат қоғамының бүкіләлемдік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен тарихи өткен уақыттың құбылыстары мен оқиғалары. Мәдениетаралық сұхбаттың практикалық әлеуеті және рухани мұраға жанашырлық таныту. Қазақстандық бірегейлік пен патриотизмді қалыптастырудағы тарихи білімнің негізгі рөлі. Заманауи қоғамның өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтардың басымдылығына негізделген азаматтық ұстаным.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Материалдық мәдениет тарихы» пәні жалпы тарихи және мәдени үрдістер аясында хронологиялық кезеңдерді қарастырады. Материалдық мәдениет тарихы дәстүрлі тұрмыс пен адамгершілік эволюциясымен, дін тарихымен тығыз байланысты.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемдік бейнелеу өнері, сәулет, мүсін және сәндік-қолданбалы өнер тарихы. Әр түрлі дәуірлердің тарихи стильдері мен жанрлары. Әр түрлі дәуірлер мен әлем халықтарының көркем идеялары мен өнер туындыларының тарихы мен дамуын зерттеу. Өнердегі жаңа тенденцияларды қалыптастыру. Қазіргі ізденістер мен тенденциялар. 17-18 ғғ.бастап Батыс Еуропа өнерін және 19 ғ. Еуропалық өнерді, 20 ғ. өнердегі негізгі бағыттарды зерделеу, Қазақстан өнерін де қарастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түс үйлесімін құру заңдары мен ережелері. Терминология. Түс дизайн элементі ретінде. Туралы ғылым түсте. Хош иісті композициялар. Түс және түстердің үйлесімді үйлесімі. Дизайндағы түс функциялары. Әр түрлі дизайн салаларында түстерді пайдалану. Түс және кеңістік. Түс қабылдау. Түстің бейнелік-эмоциялық мәнінің сұрақтары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адамның әлеуметтік және жеке болмысының құндылықтары ретіндегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі. Шындықты философиялық пайымдаудың ерекшелігі. Ғылыми және философиялық таным әдістері. Мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен ерекшеліктері. Этикалық шешімдерді негіздеу және қабылдау үшін медиатекстердің философиялық аспектісі, әлеуметтік-мәдени және тұлғалық жағдайлар. Қазіргі қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты адамгершілік ұстаным.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Систематизация концептуальных основ понимания коммуникативных намерений партнера, авторов текстов на данном уровне;<br/> Приемы лингвистического описания и анализа причин и следствий событий в текстах научного и социального характера. Современные проблемы на основе использования аргументированной информации. Стратегия и тактика построения коммуникативного акта, правильное оформление интонационной речи, лексическая достаточность и грамматическая корректность.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқылатын тілдің тілдік құралдарын пайдалана отырып коммуникативтік ниеттерді баламалы түрде білдіру. Шетел тілінің даму заңдылықтары, стилистикалық ерекшеліктерді үйрену. Ғылыми және әлеуметтік сипаттағы мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарларын лингвистикалық сипаттау және талдау тәсілдері. Дәлелді ақпаратты қолдану негізіндегі заманауи мәселелер. Коммуникативтік актіні құру стратегиясы мен тактикасы, интонациялық сөйлеуді дұрыс ресімдеу, лексикалық және грамматикалық дұрыстылық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқылатын тілдің тілдік құралдарын пайдалана отырып коммуникативтік ниеттерді баламалы түрде білдіру. Шетел тілінің даму заңдылықтары, стилистикалық ерекшеліктерді үйрену. Ғылыми және әлеуметтік сипаттағы мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарларын лингвистикалық сипаттау және талдау тәсілдері. Дәлелді ақпаратты қолдану негізіндегі заманауи мәселелер. Коммуникативтік актіні құру стратегиясы мен тактикасы, интонациялық сөйлеуді дұрыс ресімдеу, лексикалық және грамматикалық дұрыстылық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқылатын тілдің тілдік құралдарын пайдалана отырып коммуникативтік ниеттерді баламалы түрде білдіру. Шетел тілінің даму заңдылықтары, стилистикалық ерекшеліктерді үйрену. Ғылыми және әлеуметтік сипаттағы мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарларын лингвистикалық сипаттау және талдау тәсілдері. Дәлелді ақпаратты қолдану негізіндегі заманауи мәселелер. Коммуникативтік актіні құру стратегиясы мен тактикасы, интонациялық сөйлеуді дұрыс ресімдеу, лексикалық және грамматикалық дұрыстылық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқылатын тілдің тілдік құралдарын пайдалана отырып коммуникативтік ниеттерді баламалы түрде білдіру. Шетел тілінің даму заңдылықтары, стилистикалық ерекшеліктерді үйрену. Ғылыми және әлеуметтік сипаттағы мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарларын лингвистикалық сипаттау және талдау тәсілдері. Дәлелді ақпаратты қолдану негізіндегі заманауи мәселелер. Коммуникативтік актіні құру стратегиясы мен тактикасы, интонациялық сөйлеуді дұрыс ресімдеу, лексикалық және грамматикалық дұрыстылық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаріптің пайда болу тарихы, қаріптің түрлері. Қаріптер мен қаріптік композициялар арқылы визуалды ойлау ерекшеліктері. Графикалық дизайндағы мағынаны визуализациялаудың негізгі тәсілдері. Графикалық дизайндағы қаріптердің құрамы. Графикалық плакаттарды әзірлеудегі әр түрлі қаріптердің көркем мәнерлілігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономика негіздері. Экономикалық даму проблемалары. Экономикалық қажеттіліктер мен ресурстар. Кәсіпкерлік мәні, бизнес моделі, жоспарлау және өткізу стратегиясы. Көшбасшылық және инновацияларды қабылдау.<br/> Қазақстан Республикасының құқық жүйесі. Құқықтық қатынастар және субъектілердің жауапкершілігі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет бойынша білім жүйесі. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық үшін моральдық және құқықтық жауапкершілік.<br/> Қазіргі кездегі экологиялық мәселелер. Экожүйелер мен қоғамның тұрақты дамуының стратегиясы мен принциптері. Өндірісті экологияландыру және қоршаған ортаны қорғау. Төтенше экологиялық жағдайлар және өмір қауіпсіздігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кеңістіктік көріністі дамыту, дизайн объектілерінің үш өлшемділігін және форманың пластикасын көре және бере білу, қысқа мерзімде ART-объектілердің әртүрлі түрлерін құру принциптерін және оларды әр түрлі материалдардан жасау техникасын зерттеу. ART-объектінің дизайны пәні бойынша сабақ зейін, эстетикалық қабылдау, ойлау, көру жады, шығармашылық қиял және көркем қабілеттілікті дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі коммуникацияның маңызды құрамдас бөлігі ретінде Интернеттегі жарнамалық графиканың рөлі мен мәнін ашу. Желідегі жарнаманың негізгі функциялары, міндеттері және түрлері. Web-дизайнның негізгі бағыттары. Сайттың бірыңғай тұжырымдамасының идеяларын әзірлеу әдістеріне оқыту. Желідегі жарнаманың түрлі формаларында графикалық идеяларды іске асырудың техникалық тәсілдерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
HTML, CSS, CSS flexbox, Bootstrap, DOM және JavaScript сайттарын құрудың негізгі компоненттері зерттелуде. Қашықтағы серверде бейімделгіш (Bootstrap компоненттерін пайдалану арқылы) статикалық сайттарды құру дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу кезінде студенттер олар үшін пайдалы тақырыптық сайттар жасайды және оларды серверлерде жеке аккаунттарды қолдана отырып орналастыра алады pages.github.com, өз жетістіктерінің портфолиосын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Web-технологияға кіріспе. Интернет-компьютерлік желілерді біріктірудің Дүниежүзілік жүйесі. Web-технологияның құрылымы мен принциптері. Технология және web желілері. Веб-бағдарламалаудың басталуы. Веб-серверлердің жұмысы. Динамикалық веб-сайттар құру. RNR бағдарламалау тілін қолдана отырып, веб-қосымшаларды құру принциптері. Web-сервер мен клиенттің өзара әрекеттесу механизмдері. Тіл синтаксисі. Басқару құрылымдары. Пайдаланушы функцияларын құру ережелері. Сервистік бағдарламаларға қызмет көрсету. HTML беттерін дайындау құралдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Табиғатты тұтас қабылдау және бейнелеу әдістерін қолданады: тональды және түсті қатынастар (түс және ауа перспективасы). Көлемді пішінді сызықпен, дақпен және түспен нақты бейнелеудің принциптері мен әдістері, сызықтық және әуе перспективасын зерттеу, Дизайн саласындағы кәсіби қызметте одан әрі қолдану үшін акварель мен гуашь жазудың әртүрлі әдістерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шығармашылық пән өз негізінде әлемді сезімдік қабылдаудың барлық алуан түрлілігін қозғайды. Табиғи бейнені және тұтас қабылдау әдістерін пайдалану: тоналды және түсті қатынастар (колорит және ауа болашағы).
Қоршаған ортаның түрлі-түсті байлығын көруге және таратуға үйрену, сызықтың көлемді формасының шынайы бейнесінің принциптері мен әдістерін, дақ пен түспен оқып үйрену, сызықты және ауа перспективасын зерттеу, акварель мен гуашь жазудың түрлі техникаларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дизайнды оқытудағы негізгі пән болып табылады, оның әдістемелік міндеттері шындықты тұтас көркем-бейнелік қабылдауды тереңдетуге және жетілдіруге негізделеді. Негізгі назар заттар мен суреттердің формаларын салу және қабылдау заңдылықтарына бөлінген. Курсқа кіреді: геометриялық денелерді, мәдени-тұрмыстық және өнеркәсіптік мақсаттағы заттарды салу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Академиялық сурет II" курсы үш негізгі бөлімді қамтиды: суреттегі әртүрлі формадағы сурет, драпировка салу, заттар мен маталардың әртүрлі фактураларын беру, сондай-ақ графикалық бейнелеудің әртүрлі құралдарын, суреттің техникасы мен материалдарын пайдалану.
Перспективаларды, пропорцияларды, жарық көлеңке, сызықтарды зерттеу. Адамның гипстік фигурасының және жанды модельдің бейнесі, фигураның академиялық эскиздері мен эскиздерін орындау; авторлық стильді іздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу бейнелі ойлауды дамытуды, дизайнерге қажетті дағдыларды жинақтауды және құрметтеуді қамтиды. Олардың ішінде: сурет салу, сәндеу, композиция, орналасу, масштабтау, графикалық материалмен сурет салу құралдарымен жұмыс.
Студент жұмысқа қажетті әдебиеттерді, суреттерді жинауды үйренеді. Қайта өңдеу, коллаждау, материалды құрастыру және нәтижені Парақ форматында беру. Сондай-ақ белгілі бір мерзімде тақырып бойынша бірқатар эскиздер жасауға қабілетті болады. Кем дегенде 2 түсті: қара тушь және ақ қағазды пайдалана отырып, тоналды шешіммен жұмыс істеу нәтижесін бере алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоршаған әлем объектілерінің стильдендірілген бейнесінің принциптері, олардың кеңістіктік жағдайын, көлемін, дизайнын табиғаттан да, жадтан да, елестетуден де, қиялдан да беру. Адам фигурасының бейнесі, қысқа мерзімді эскиздер мен эскиздер жасау, авторлық стильді іздеу. Стильдеу әдістері. Оңтайлы композициялық шешімді, графикалық кескін техникасын іздеу. Жобаны сәндеу бойынша жұмыстың ерекшелігі. Графикалық парақты орындау кезінде графикалық материалдарды қолдану ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жобаны басқарудың білім салаларын теориялық және практикалық зерттеу: Ақпараттық технологиялар саласындағы жобаларды басқарудағы мазмұны, Мерзімі, құны, сапасы, адами ресурстар, коммуникациялар, тәуекелдер және жеткізушілер. Практикалық сабақтар жобалық топ мүшелері арасындағы байланыс әдісі ретінде жобаларды басқаруға арналған құжаттаманы жүргізуге арналған. Курстың зертханалық сабақтары жобадағы өзгерістерді басқаруға арналған MS Project бағдарламасының жұмысына арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Киімнің жіктелуі және функциялары. Көркем шығармашылық кезеңдері. Костюмді жобалау кезіндегі көркемдік бейнесі. Киім жобалау кезіндегі шығармашылық ерекшеліктері мен көздері. Түсі және оны киімде қолдану. Бірлі-жарым бұйымдарды жобалау. Бірлі-жарым бұйымдарды жобалау принциптері мен процесі, есептерді қалыптастыру, жобалық жағдайды зерттеу, жаңа идеяларды іздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Баспа графикасының тарихы. Баспа басылымдарын графикалық ресімдеу негіздері. Баспа басылымдарының түрлері. Иллюстрациялардың пайда болу тарихы. Иллюстрация және басқа баспа өнімдерінің байланысы. Баспа басылымдарының ерекшеліктері. Көп беттік басылымдардың түрлері. Баспа басылымдарының безендіру элементтерінің түрлері. Жоғары және терең баспа әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түрлі сәндік материалдармен (матаға сурет салуға арналған бояулармен, кестелеуге арналған жіптермен – мулинамен және басқа да материалдармен) жұмыс істеу. Киім жасау кезінде студенттер белгілі стильде нобайлар жасайды. Костюм жөніндегі маман өз идеясын дұрыс білдіруі, костюм композициясының заңдарына сәйкес сәндік материалдарды сауатты пайдалануы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән бизнес-жоспарлау практикасын оның барлық көріністерінде ашады және кәсіпорын қызметінің мақсаттарын, стратегиясын анықтай білуді, перспективаға арналған іс-қимыл жоспарын жасауды, қойылған мақсаттарға жету үшін инвестиция сомасын анықтауды және жобаға инвестициялық шығындардың тиімділігін бағалауды қарастырады. Теориялық білімді тереңдету және ұғыну практикалық сабақтарда бекітіледі, онда бизнес-жоспарды құру технологиясы және есептеу әдістемесі бойынша қажетті іскерліктер мен дағдылар алынады, оларды бітірушілер өзінің болашақ қызметінде іске асыра алады. Шағын және орта кәсіпкерлікті дамытуда шаруашылық жүргізудің үлгісі мен стилі сияқты маңызды рөл жоспарлауға жатады. Нарықтық қатынастардың қалыптасуына, тауар өндірушілердің бәсекелестігінің қалыптасуына байланысты жоспарлау проблемасы кәсіпорындар үшін үлкен өзектілікке ие болды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Киімді жобалаудағы "жиынтық" жүйесінің түсінігі. Жинақтарды қалыптастырудың негізгі ережелері. Бірлі-жарым бұйымдарды жиынтыққа қосу әдістері, тәсілдері және принциптері. "Комплект"көркем жүйесінде киім топтамасын жобалау дағдылары. Көркем-жобалық ойлаудың кәсіби мәдениетін білу; киімнің қандай да бір үлгісінің көркемдік бейнесін графикалық түрде беру дағдысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық дизайнның негізгі принциптері мен тәсілдері, графикалық дизайнда жобалау әдістері және оларды кәсіби есептерді шешуде қолдану. Балалар үстел ойындарын жобалау және жасау. Балаларға арналған кітаптар мен иллюстрацияларды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық дизайн және жарнама көркем-жобалық қызметтің ерекше саласы ретінде. Жарнамалық және полиграфиялық өнімдер арқылы таратылатын көрнекі белгілер мен хабарламаларды жасау. Жарнама және полиграфиялық өнімдердің негізгі түрлерін жобалау ерекшелігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Плакаттың даму тарихы, плакаттық графиканың әртүрлі түрлері, полиграфияда және баспаханада қолданылатын тәсілдер мен тәсілдер, полиграфиялық және жарнамалық өнімдердің негізгі түрлерін жобалау ерекшеліктері, материалдарды графикалық өңдеу ерекшеліктері. Жобалау идеясын графикалық құралдармен білдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сыйлық кітап басылымдарының көркемдік ерекшеліктері, кітап дизайнері жұмысының ерекшелігі. Кітаптың құрылымы, кеңістіктік құрылымы, динамикалық қасиеттері. Полиграфиялық материалдар мен технологияларды таңдаудың көркем критерийлері. Мәтіннің көркем интерпретациясының мүмкіндіктері мен жолдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жалпы көріністер. Жарнама идеясы. Жарнамалық дәлел. Жарнама хабарламаларының ерекшеліктері. Жарнаманы тарату құралдарын таңдау негіздемесі. Жарнама берушінің маркетингтік міндеттерін ескере отырып, жарнамалық науқанның түрі мен логикасы. Практикалық жобалық жұмыста кәсіби қызмет үшін графикалық дизайн мен визуалды коммуникацияның барлық негізгі жанрлары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық дизайнның жіктелуі. Графикалық дизайн объектілерінің типологиясы негізінде жатқан графикалық дизайндағы тұжырымдаманың ерекшелігі. Дизайндағы графиканың ерекшелігі, полиграфияда және типографияда қолданылатын графиканың әртүрлі түрлерін, әдістері мен тәсілдерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жасанды интеллект мәселесін шолу. Деректерді алдын ала өңдеу әдістері. Деректерді талдау есептерін жіктеу. Негізгі гипотезалар. Жіктеу, кластерлеу және ішінара оқыту міндеттері. Белгілердің ақпараттық жүйесін таңдау және генерациялау міндеті. Бос орындарды болжау және толтыру міндеті. Құрамдастырылған түрдегі есептер. Бәсекелестік ұқсастықтың функциясы және оған негізделген Алгоритмдер. Уақытша қатарларды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс экспозицияны, графикалық альбомды, дизайн жобасының тұсаукесерін қалыптастыру саласындағы білім мен дағдыларды игеру және бекіту үшін қажет. Ол дизайн идеясының бірлігі мен сауатты орналасуын көрсетуі керек әр түрлі пішінді, әр түрлі өлшемді дизайн объектілері бар графикалық планшетті құру бойынша бірқатар шараларды қамтиды. Курс сонымен қатар компьютерлік бағдарламалар арқылы презентация жасау шеберлігін шыңдайтын сабақтарды және дизайн жобасының визуалды тұсаукесерімен жобаны аудио тәсілмен қорғауға арналған жаттығуларды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс жаңа, сәнді киімдерді көркемдік жобалауда іздеудің негізгі құралы, әдісі болып табылады. Модель жобасын жасау кезінде және оны материалға енгізу үшін түйреу (модельдеу) сияқты модельдеу әдісі қолданылады. Киімді модельдеудің бұл әдісі жоспарланған модельді көрнекі және бейнелі түрде көбейтуге мүмкіндік береді: оның көлемі, формасы, жеке бөліктердің қатынасы; құрылымдық және сәндік сызықтардың орналасуы және т.б. түйреу әдісі материалдың пластикалық қасиеттері туралы жаңа мәліметтермен байытады, көбінесе жаңа пішінді жасауға серпін береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс белгілі бір коммуникативті мәселені сәтті шешу үшін қажетті құралдарды таңдай алатын жобалаушы дизайнерді дамытуға мүмкіндік береді. Бүгінгі таңда графикалық дизайн жарнама, баспа қызметі және баспасөз, кино, теледидар, компьютерлік және электрондық технологиялар, сфера және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарында қолданылады. Кейде оны байланыс дизайны деп атайды. Графикалық дизайн-қолданбалы графика адамның күнделікті өміріне көркемдік бастама әкеледі. Оның әдістері мен құралдары корпоративті сәйкестендіруді, логотиптерді, эмблемаларды, фирмалық белгілерді, жарнама дизайнын, баспа өнімдерін безендіруді және т. б. жасауда қолданылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттердің бойында визуалдық ойлау тілін қалыптастыруға, дизайн объектілеріне бейнелік-мағыналық, сюжеттік-мағыналық, кеңістіктік-пластикалық, фактуралық-декоративтік талдаулар жүргізуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі заманғы материалдардың жіктелуі. Киім өндірісінде қолданылатын материалдардың құрамы мен қасиеттері. Сыртқы физика-химиялық әсерлердегі заманауи материалдардың өзгеру заңдылықтары. Тұтынушыға қажетті қасиеттерді қамтамасыз ететін жаңа материалдардың сипаттамалары. Материалдардың механикалық қасиеттері. Материалдардың физикалық, химиялық және пайдалану қасиеттері. "Ақылды" маталар. "Fashion" саласындағы инновациялық маталар. Дизайн нысандарын өндіру үшін заманауи материалдарды пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білімалушыларды графикалық дизайн саласында қолданынылатын заманауи материалдардың түрлерімен, қасиеттерімен таныстыру. Графикалық дизайн жобаларын іске асыруда заманауи материалдарды кәсіби қызметінде сауатты пайдалана алатын, нақты материалдарды пайдалануға байланысты туындайтын мәселелерді талдай алатын мамандарды даярлау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономикалық мәселелердің тұтас кешенін зерттеу, кәсіпорын қызметінің экономикалық аспектілерімен танысу. Кәсіпорын жұмысының маңызды экономикалық көрсеткіштерін есептеу. Менеджмент әдістемелерін, өндірістік және әлеуметтік-экономикалық процестерді модельдеу және басқару механизмін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дизайндағы экономика және менеджмент» пәнін салалық ғылым ретінде оқыту дизайндағы жалпы экономикалық заңдардың көрініс беру нысандарын зерттеу болып табылады және мынадай міндеттер шешіледі: еңбек өнімділігінің өсуінің, қор қайтарымын, пайданы ұлғайтудың шешуші шарты ретінде саладағы күрделі салымдар мен ғылыми-техникалық прогрестің (факторлар, өлшемдер, көрсеткіштер, нормативтер) экономикалық тиімділігін зерттеу тиімділігін арттыру, қуаттарды іске қосуды жеделдету және игеру, сондай-ақ жобалық техникалық-экономикалық көрсеткіштерге қол жеткізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Еңбекті қорғау» пәні бойынша: Жеңіл өнеркәсіп өндірісінде еңбекті қорғаудың басқару жүйелерін анықтау. Өндірістердеегі еңбекті қорғау жағдайларына сипаттама жасай отырып, жастар және әйелдердің еңбегін қорғау. Өндірістік жарақат пен кәсіби аурудың шығу себептерімен танысу. Зиянды және қауіпті заттардың, сонымен қатар шу және дірілдің алдын-алу шараларын сипаттау. Өндірістік бақытсыз жағдайларды тексеру, тіркеу және медбикеге дейінгі алғашқы көмектің түрлерімен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Еңбекті қорғау» курсында негізгі құқықтық және ұйымдастырушылық қауіпсіздік мәселелері. Еңбек гигиенасы мен өндірістік санитария. Техника қауіпсіздік негіздері және электр мен өрт қауіпсіздігі негіздері бойынша өндірістік жабдықты қауіпсіз пайдалану талаптары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Визуалды коммуникация объектілерін жобалау. Визуалды коммуникация кешендерін жобалау принциптері. Визуалды коммуникация белгілерінің жүйесі. Әлеуметтік плакатта графикалық дизайнның негізгі элементтерін жасау және қолдану. Жарнаманың арнайы түрлерінің типологиясы және олардың жобалау ерекшелігі. Арнайы жарнаманың әр түріне арналған дизайнерлік өнімнің психологиялық және көркем шешімінің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мамандарды дайындауда ең маңызды кезеңдердің бірі болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде студенттер формалар жасаудың түрлі техникалық құралдарын пайдалана отырып, жаңа перспективті киім коллекцияларын жасауда өздерінің теориялық білімдері мен практикалық тәжірибесін көрсетеді. Практикалық сабақтарда дипломдық жобалауға шығатын коллекциядан алынған материалда бір модель жобаланады. Коллекцияны жобалау кезінде студенттер киімдерді құрастырудың әртүрлі заманауи әдістерін, техникалық есептеулерді, есептеу және графикалық жұмыстарды орындаудың әдістері мен құралдарын, қолданылатын материалдардың қасиеттерін пайдалана алады. Модельді материалда дайындау кезінде бұйымды фигураға дұрыс отырғызу, сауатты технологиялық орындау қамтамасыз етілуі тиіс, сондай-ақ киюдегі ыңғайлылық маңызды болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Объектінің өлшемдік белгілері мен параметрлерін анықтау және алу принциптерін зерттеу. Объектінің сәнді нысанын құру. Заманауи материалдарды таңдау. Нысан бөліктері мен бөлшектерінің оңтайлы композициялық шешімін іздеу. Материалда объект дизайны көрініс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс заманауи графикалық дизайнды зерттеуге ғылыми көзқарасты қалыптастырудың жалпы теориялық аспектілерін және жаңа көркем мәдениетінің дамуының негізгі ережелерін көрсетеді. «Заманауи дизайн» ерекшелігі танымал «Баухауз» және «ВХУТЕМАС» графика дизайнындағы мектептерінен үлгі ретінде қазіргі заманғы танымал дизайнерлер негізін қалаушылардың креативті-бейнелі ойларын тұжырымдау. Сондай-ақ, батыстық және отандық дизайн тарихи материалдарының теориялық негізгі графикалық саласын қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс киім дизайнындағы XX-XXI ғасырдағы белгілі кутюрьелердің әдістері мен принциптеріне байланысты сән феноменінің және оның негізгі теориялық ережелерін зерттеуде ғылыми көзқарасты қалыптастырудың жалпы теоретикалық аспектілерін білдіреді. Онда ең алдымен киім дизайнының өзекті мәселелері мен ерекшеліктері қарастырылады. Сонымен қатар оның даму заңдылықтарын талдап, дәстүрлі негізді қолдану мәселелерін болжау мен жобалаудың эвристикалық әдістерін жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Заманауи технологияларға шолу. HTML5 тілі Интернетте қолданылатын негізгі технология ретінде. Технология негіздері ASP.NET. XML технологиясының негізгі түсініктері. Chemical MarkUp Language технологиясын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық бағдарламалардың негізгі аспаптық функцияларын игеру. Графикалық редакторларда коллекцияларды жобалау және жобалаудың инновациялық тәсілі. Теориялық негіздерді зерделеу және қазіргі заманғы нарық талаптарына жауап беретін дизайн-объектілерді көркем-графикалық әзірлеудің практикалық дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білікті мамандарды даярлау. Компьютерлік кәсіби бағдарламалармен (Coreldraw) шығармашылық эскиздерді безендіру мен жобалауда кәсіби шеберлікті арттыру, киім коллекциясын, техникалық суреттер мен сән суреттерін жасау кезінде. Пән компьютерлік дизайн әдістері мен технологияларын қоса алғанда, костюмдерге арналған шығармашылық дизайнды жасай алатын білікті, эстетикалық, сауатты дизайнерлерді дайындауға қызмет етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаңа кәсіпорынның қызмет аясын таңдау. Жаңа кәсіпорын құрудың техникалық -экономикалық негіздемесі. Кәсіпкерлікті дамытудағы ортаның рөлі, кәсіпкерлік шешімдерді қабылдау технологиясы; құрылтай құжаттарының ерекшеліктері; Кәсіпорынды мемлекеттік тіркеу және лицензиялау тәртібі; кәсіпорынның жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдің мәні және тәуекелді азайтудың негізгі тәсілдері; кәсіпкерлік қызмет және корпоративтік мәдениет мәдениетінің негізгі элементтері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіпорында өндіріс процестерін ұйымдастыру. Кәсіпорынды басқару процесін ұйымдастыру, ләсіпорынның ресурстары және оларды тиімді пайдалану. Өндіріс шығындарын қалыптастыру, өнімнің өзіндік құнының калькуляциясы,
Кәсіпорынның баға саясаты. Кәсіпорынның қаржылық ресурстары, шаруашылық қызметтің тиімділігі. Кәсіпорынның инновациялық қызметі. Өнім сапасы. Кәсіпорынның инвестициялық саясаты. Персоналдың еңбегін ұйымдастыру және уәждеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Табиғи бейнені және тұтас қабылдау әдістерін пайдалану: тоналды және түсті қатынастар (колорит және ауа перспективасы). Сызықпен, дақпен және түспен көлемді формадағы реалистік бейненің принциптері мен әдістері, сызықты және ауа перспективаларын зерттеу, акварель және гуашьпен жазудың түрлі техникаларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тәжірибелік сабақтар үшін «Кескіндеме II» курсы келесі тақырыптарды ұсынады: «Тірі адамның портреті». Бұл курста тапсырмалардың барлық түрлерін орындауға қойылатын талаптар күшейтіледі, өйткені студенттер акварель бояумен, гуашь бояулармен бұрыннан таныс және түстанудан қарапайым білімдері бар.
Пәнді оқудың міндеттері: Дизайнер үшін қажет болатын түс үйлесім теориясының жалпы заңдылықтарын оқып-үйрену және оларды практикада меңгеру, түсті-текстуралы композицияларды құрудың негізгі заңдылықтары мен ережелерін меңгеру, көркемдік талғамын, шығармашылық ойлауы мен қиялын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Костюмді толықтыратын түрлі заттар. Жаппай тиражбен шығарылатын және жалпы конструктивтік негізде жобаланған өнеркәсіптік бұйымдарды алуан түрлілікке мүмкіндік беретін тәсілдер игеріледі: қанттар, кестелер, бау, шілтер, фурнитура, батик және т. б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Моданың анықтамасы мен құрылымы. Сән функциялары. Сән дамуының заңдылықтары. Сән әлеуметтік құбылыс ретінде. Сән жарнама нысаны ретінде. Сән болжау. Киім дизайнындағы жобалау әдістері. Киім дизайнының міндеттері. Жобалаудың әдістемелік процесі. Комбинаторлық әдістер. Модульдік жобалау әдісі. Деконструкция әдісі. "Коллекция"ұғымының анықтамасы. Коллекцияларды топтастыру және үйлестіру принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Композицияның заңдары, элементтері, қасиеттері және құралдары. Тоқыма ою-өрнегі композициясының мәнерлілігі мен ерекшеліктері. Ахроматикалық раппорттық композициялар. Түс теориясы. Композициядағы табиғи және өсімдік формаларын сәндеу. Пәндік ортаны сәндік мотивтерге айналдыру принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
InDesign графикалық редакторы. InDesign кітап беттеудің графикалық редакторы және жалпы баспа өнімі ретінде. Растрлық графикалық редактор Adobe Photoshop. Кітап үшін иллюстрация жасау. Жарнама саласында әртүрлі графикалық өнімдер жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop графикалық редакторларында практикалық жұмыс дағдысы. Фирмалық стиль және брендбук өнімдерін әзірлеу үшін, сондай-ақ ойын және кітап иллюстрациясы саласында графикалық редакторларды пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Инженерлік жобалау мақсатында графикалық редакторларды зерттеу, сондай-ақ жарнамалық өнімдерді және шағын сәулет ортасын және көлемді формаларды моделдеу. Сандық бейнелердің техникасымен және технологиясымен, графикалық ақпаратты редакциялаумен және үшөлшемді модельдеудің мүмкіндіктерімен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Визуалды коммуникация түсінігі. Қозғалмайтын, жылжымалы визуалды коммуникация. Компьютер экранындағы көрнекі ақпаратты қабылдау ерекшеліктері. Көрнекі коммуникация түрі ретінде телевизиялық жарнаманың рөлін, мәнін ашу; негізгі бағыттар, түрлері. Телевизиялық жарнаманың қазіргі заманғы өндірісінің ерекшелігі (жабдық, түс беру процесі және жарық техникасы), графикалық арнайы эффектілерді, анимацияларды әзірлеу әдістеріне үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Костюм тарихы материалдық мәдениет тарихы және стильдер тарихы аспектісінде. Дәуір бойынша әлем халықтарының костюмінің тарихы. Осы модульден өту кезінде студенттер костюм тарихы бойынша дәрістер курсын тыңдап, әр түрлі графикалық техникада әр түрлі дәуірлер мен халықтардың костюмдерін суреттеу керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Киімнің мақсаты, функциялары, қасиеттері. Киімді пішу, қалыптастыру және жобалау. Құрастыру әдістерінің жалпы сипаттамасы және жіктелуі. Құрылымдық өсу, технологиялық қосымша. Киім, өлшеу, сегменттерді жобалауға арналған бастапқы деректер. Иық және белдік киімдерінің негізгі және модельдік құрылымын құру. Әйелдер киімін жобалау. Ауытқулары бар фигураларға арналған бұйымдарды жобалау ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Киімнің әртүрлі түрлерін жобалаудың заманауи әдістерін талдау. Ұтымды киімді жобалау және түрлі силуэт пішіндері мен пішімдерінің модельдерін жасау үшін құрылымдық модельдеудің әртүрлі әдістері туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ерлер киімінің ассортименті. Ер иық бұйымының негізін салу үшін бастапқы деректер. Типтік өлшемді белгілер. Ерлердің жеңіл сыртқы және белдік киімдерін салу әдістемесі. Қалыптастыру элементтері. Ерлердің белдік киімінің дизайн негізінің сызбаларын құруға арналған бастапқы мәліметтер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курс бойынша алынған білім негізінде студенттер костюмді қалыптастыру тәсілдерін талдауға үйренеді, кеңістіктегі форманы дамыту дағдыларын игереді. Табылған сәтті шешімдер костюм идеясын және оның бөліктерін дамытудың негізгі формалары бола алады. Болашақта трикотаж маталардан, теріден, жасанды материалдардан жасалған костюмнің көркемдік дизайнын, сондай-ақ бас киімдерді жобалауды жүзеге асыруға болады. Эксперименттік жұмыс арқылы жаңа формаларды ойлап табу қабілетіне бағытталған көлемдік-кеңістіктік ойлауды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шартты-пропорционал схема бойынша адам фигурасын құру. Адамның әр түрлі қалыпта тұрған фигурасының сызбасын орындау. Модельер суретінің ерекшелігі. Костюмнің силуэтті формаларын әртүрлі сызықтардың көмегімен, дақпен, берілген геометриялық формалар бойынша құру: сопақша, тікбұрыш, трапеция, ұшбұрыш. Костюмдегі фактура. Костюмдегі бөлік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс XX ғасырдың модернистік стильдік бағыттарындағы көркемдік эстетика негіздерін сипаттайды. Батыс Еуропа өнеріндегі экспрессионизмнің көркемдік эстетикасының мәселелерін қарастырады. Батыс Еуропа өнеріндегі кубизмнің теориялық тұжырымдамасы. Батыс еуропалық өнер тарихындағы Футуризм. Батыс еуропалық кескіндемедегі Сюрреализм. Дизайн теориясының қалыптасуындағы модернистік стильдік бағыттар. ХХ ғасырдың басындағы еуропалық өнердегі Авангард ағымдарының дамуы және олардың дизайнерлердің шығармашылығына әсері. Баухауз мектебінің эстетикасындағы ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы заманауи стильдік бағыттар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаптаманы жеке жобалаудың принципті негіздері, кейіннен оны интерактивті тасушыға көшіру. Жобалау процесінің құрылымы мен өмір циклінің кезеңдерімен, құрылымымен және техникалық ерекшеліктерімен өзара байланысы. Конструкцияның әр түрлі элементтерін бөле отырып, қағаздан, картоннан жасалған қаптаманы біріздендіру және стандарттау тәсілдері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ыдыстың және ораудың, сондай-ақ оны өндіруге арналған материалдардың түрлері мен қасиеттерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көлемді-кеңістіктік формаларды іздеуде шығармашылық іс-әрекет пен шығармашылық ойлауды жандандыру. Қалыптау жүйесінің құрылымы, оның тұтастығы мен үйлесімділігінің заңдылықтарын теориялық талдау және практикалық тәсілдердің көмегімен анықтау. Көлемді формалар тектоникасының әртүрлі әдістерін пайдалана отырып, дизайн нысандарын жобалауды жүзеге асыру үшін көлемді формалар құрудың негізгі теориялық және практикалық жағдайлары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Костюмдегі жаңа көлемді – кеңістіктік формаларды іздеуде шығармашылық белсенділік пен шығармашылық ойлауды жандандыру. Күрделі дизайн шешімдерін қолдану арқылы орналасу сияқты киімді жобалау әдістерінің бірін жетілдіру. Көлемді формалардың тектоникасының әртүрлі әдістерін қолдана отырып, костюмнің көркемдік дизайнын жүзеге асыру үшін көлемді форманың негізгі теориялық және практикалық ережелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр түрлі қасиеттері бар материалда авторлық жобаларды орындау және жеңіл әйелдер киімін ұйымдастырудың негізгі техникалық тәсілдерін апробациялау; костюм дизайнында жаңа шешімдерді іздеу, заманауи өндірістің деңгейі мен технологияларына жауап беретін, сондай-ақ перспективалық мәдени және техникалық үрдістерге бағдарланған модельдерді жасауға мүмкіндік беретін кәсіби дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр түрлі қасиеттері бар материалда авторлық жобаларды орындаудың тәжірибелік дағдыларын жетілдіру және астары бар сыртқы киімді ұйымдастырудың негізгі техникалық тәсілдерін апробациялау. Киімнің жоғарғы ассортиментінің дизайнында жаңа композициялық шешімдерді іздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр түрлі қасиеттері бар "Комплект" жүйесінде материалда авторлық жобаларды орындау. Ерлер, әйелдер, балалар жеңіл киімдерінің жиынтығын ұйымдастырудың негізгі техникалық тәсілдерін сынақтан өткізу. "Комплект" жүйесінде материалда бұйымға конструкторлық-техникалық құжаттаманы әзірлеу. Техникалық құжаттама және бұйымды фигураға дұрыс отырғызу, киюге ыңғайлылық. "Комплект"жүйесінде киімдерді жобалаудың заманауи әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Костюмді ұйымдастырудың көркем жүйелері. "Ансамбль"көркемдік жүйесі. Костюмде ансамбльдің Тарихи қосылуының негізгі кезеңдері. Ансамбльдің барлық бөліктерінің композициялық байланыстары: бас киім, киім заттары, аяқ киім, әшекейлер. "Ансамбль"жүйесін ұйымдастырудағы материалдардың құрылымы мен фактурасы. Жобаны "Ансамбль"жүйесінде орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықтың әр түрлі жыныстық-жас топтары үшін киімнің барлық ассортименттік топтарын конструктивті үлгілеудің және негіздерін құрудың есептік-графикалық әдістері. Күрделі конструктивтік шешімдері бар жобаны және жобалау-конструкторлық құжаттаманы материалда орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тоқыма материалдарының жалпы жіктелуі, талшықтардың, жіптердің жіктелуі, олардың құрылысының ерекшеліктері. Табиғи, химиялық талшықтарды алу принциптері. Иірімжіптің, жіптердің құрылысы, қасиеттері: ширату, сызықтық тығыздығы, жіптердің сипаттамалары. Тоқыма маталардың құрылысы, қасиеттері: өрім түрлері, Құрылымдық сипаттамалары, пайдалану процесіндегі қасиеттерінің өзгеруі. Тоқыма материалдарының ассортименті, сапасын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Визуалды иерархия және теріс кеңістік. Әлеуметтік жарнама. Дәстүрлі қағаз полиграфиялық плакаттан бастап кең форматты "бигбордтарға" дейін плакатты дамыту (ағылш. Bigboard-үлкен тақта, яғни үлкен жарнама жазықтығы) ғимараттардың қасбеттерінде. Плакат дизайнының базалық графикалық принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цифрлық түрлендірулерді жүзеге асыру шарттары. Цифрлық технологияларды қолдану. Цифрлық технологияларды өндіріске енгізу. Бұлтты аспаптар мен сервистер көмегімен ақпаратты іздеу, іріктеу және құрылымдау технологиялары. Кәсіби қызметтің міндеттерін орындау үшін қажетті ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялау. Бағдарламалық өнімдер мен өңдеу құралдарын салыстырмалы талдау. Цифрлық есептеуіш техника құралдарының көмегімен деректерді өңдеу. Деректер қоры.
- бұлтты құралдар мен сервистер көмегімен ақпаратты іздеу, іріктеу және құрылымдау технологиясы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халық сәндік-қолданбалы шығармашылығының кәсіби (академиялық) өнермен өзара байланысы. Заттың сәндік шешімінің материалдың мақсаты мен қасиеттеріне тәуелділігі: бұйымның көркем мәнерлілігі құралдары. Халықтық көркем кәсіпшіліктің қалыптасу және даму кезеңдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоршаған болмыстың тұтас көркемдік-бейнелік қабылдауын тереңдету және жетілдіру. Заттар мен суреттердің формаларын натурадан тұрғызу, қабылдау және бейнелеу заңдылықтары. Геометриялық денелерді, мәдени-тұрмыстық және өнеркәсіптік мақсаттағы заттарды салу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Суреттегі әртүрлі пішіндегі сурет, драпировка сызбасы, заттар мен маталардың әртүрлі фактураларын беру, сондай-ақ графикалық бейнелеудің әртүрлі құралдарын, суреттің техникасы мен материалдарын пайдалану. Перспективаларды, пропорцияларды, жарық көлеңке, штрихтарды, сызықтарды зерттеу. Адамның гипс фигурасын және тірі модельді бейнелеу, фигураның қысқа мерзімді эскиздері мен эскиздерін орындау; авторлық стильді іздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Композицияның элементтері, қасиеттері және құралдары. Композициялық қалыптау. Костюмдегі сұлба мен сызықтар. Форманың мүшелігі. Киімдегі пропорционалды заңдылықтар. Ритм. Костюмдегі Симметрия және асимметрия. Композицияны үйлестіру тәсілдері. Костюм композициясындағы түс. Көрермендер иллюзиялары. Маталар. Киімді сәндік әрлеу. Сыртқы киімнің түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Костюм формасының құрылымы, оның элементтері мен байланыстары, олар тақырып, адам мен қоғамның шынайы қажеттіліктерімен, өндіріс тәсілі мен мәдениет деңгейімен айқындалған мақсат факторларымен негізделген. "Адам-костюм – орта" үйлесімді – тұтас кешені. Шығармашылық (тақырыптық) коллекцияларды жобалау. Өнеркәсіптік өндіріс үшін киім жинағын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жеңіл өнеркәсіп бұйымдары туралы жалпы мәліметтер. Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының түрлері. Киімге қойылатын негізгі талаптар. Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарын жасаудың негізгі кезеңдері. Негізгі ассортименттің бөлшектерінің ерекшелігі, кесіктердің және конструктивтік желілердің атауы. Тігін бұйымдарының техникалық құжаттамасы. Бұйым бөлшектерін біріктіру әдістері. Жабдықтың технологиялық сипаттамасы. Бұйымдарды ылғалды-жылумен өңдеу. Негізгі бөлшектердің бастапқы өңделуі. Қалталарды өңдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Костюм-пальто ассортиментінің тігін бұйымдарын жасау процестері туралы жалпы ақпарат. Негізгі бөлшектердің бастапқы өңделуі. Костюм-пальто ассортиментінің қалталарын өңдеу. Юбка мен шалбардың жоғарғы және төменгі бөліктерін өңдеу. Ернеулерді, жағаларды, жеңдерді өңдеу және құрастыру. Астарды өңдеу және оны бұйыммен біріктіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жарнамаларды әзірлеуге жүйелік көзқарасты зерттеу, жарнамалық компанияның креативті стратегиясын әзірлеу принциптері мен тәсілдерімен танысу және қалыптастыру. Жарнамалық өнім ұғымын анықтау және оны әзірлеу мен өндіру процесінің негізгі кезеңдері, жарнамалық өнім өндірісінің лингвистикалық және полиграфиялық технологиялары туралы түсінік беру, оларды қолдану дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс фотоплакаттың даму тарихын, плакаттық графиканың әр түрлі түрлерін, полиграфия мен баспаханада қолданылатын тәсілдер мен тәсілдерді, полиграфиялық және жарнамалық өнімдердің негізгі түрлерін жобалау ерекшелігін, материалдарды графикалық өңдеу ерекшеліктерін зерттейді, жобалық идеяны графикалық құралдармен көрсету үшін білімді жетілдіруді қамтамасыз етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіпорындарда ақпаратты қорғау. Қауіптерді жіктеудің негізгі анықтамалары мен өлшемдері. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлерін талдау, Ақпараттық қауіпсіздік міндеттерін шешудің негізгі кезеңдері, ақпараттық қауіпсіздік теориясының негізгі әдіснамалық принциптері, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері мен құралдары, ақпараттың құпиялылығын, тұтастығын және қол жетімділігін бұзу әдістері. Ақпараттық қауіпсіздік тұрғысынан жүйені басқару. Тәуекелдердің жіктелуі. Өндірістік тәуекелдің сандық көрсеткіштері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономикалық теорияның пәні мен әдісі. Қоғамдық өндіріс және оның құрылымы. Экономикалық институттар: меншік және кәсіпкерлік. Қоғамдық шаруашылық түрлері. Нарық: түрлері, құрылымы, модельдері. Сұраныс және ұсыныс. Бәсекелестік және монополия. Капитал (қорлар). Шеңберлі айналымы және толық айналымы. Өндіріс шығындары. Өндіріс факторларынан түскен кірістер. Мемлекеттік реттеу: мәні, мақсаттары, құралдары. Халықаралық экономикалық қатынастар. Сыртқы экономикалық қызметті реттеу.
Тәжрибелік қорғау
Дипломдық жұмыстың (жобаның) тақырыбы бойынша практикалық материалдарды жинау, өңдеу және қорыту, статистикалық деректер мен практикалық материалдарды талдау, кәсіпорынның экономикалық көрсеткіштерін зерделеу; шаруашылық қызмет көрсеткіштерін есептеу әдістемесін игеру; тұтынушыларға қызмет көрсетуді ұйымдастыруды зерделеу; дипломдық жұмыстың (жобаның) тақырыбы бойынша тұжырымдарды, заңдылықтарды, ұсынымдар мен ұсыныстарды тұжырымдау.
Тәжрибелік қорғау
Саланың негізгі және қосалқы өндірістерімен, биологиялық және биотехнологиялық бейіндегі ғылыми-зерттеу институттарымен танысу. Даму тарихы, қызмет бағыты, кәсіпорын және оның бөлімшелерінің құрылымы, кәсіпорынды басқару жүйесінің құрылымы. Тіршілік қауіпсіздігі, еңбекті қорғау және өндірістік санитария. Өндірістің жабық циклдарын пайдалану.
Тәжрибелік қорғау
Кәсіпорынның немесе ғылыми-зерттеу мекемесінің ұйымдастырылуы мен құрылымы, өнім өндіру технологиясының негізгі кезеңдері, ғылыми қызметтің қазіргі заманғы әдістері мен құралдары, негізгі технологиялық жабдықтың құрамы мен техникалық пайдалану шарттары және бақылау-өлшеу аппаратурасын қолдану, кәсіпорындағы стандарттау және метрология мәселелері, Менеджмент және сапа жүйесін қамтамасыз ету, кәсіпорындардың нормативтік құжаттамасымен танысу.